Od ponad 25 lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Jest certyfikowanym coachem ICC, certyfikowanym konsultantem Extended DISC® i FinxS Sales Assessment, mentorem i ekspertem MIT Enterprise Forum/Start Smart. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając na studiach podyplomowych, czy występując na konferencjach. Jako zwolennik podejścia humanocentrycznego i propagator dbałości o ludzi angażuje się w różne inicjatywy, których celem jest budowanie zdrowych i efektywnie działających kultur organizacyjnych, m.in. jest pomysłodawcą Konkursu “HR, który rozumie Sprzedaż” oraz współautorem i współprowadzącym program „#BiznesToLudzie” w telewizji Biznes24. Właśnie wydał książkę „LUDZIE – NIE ZASOBY Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania”, która w ciągu miesiąca od rozpoczęcia przedsprzedaży stała się bestsellerem wydawnictwa Wolters Kluwer.
Badacz, trener i facylitator strategii twórczych w komunikacji. Lider Teatru Nowszego. Wspiera w budowaniu oraz wykorzystywaniu potencjału kreatywnego klientów. Pomaga im tworzyć unikalne doświadczenia ich produktów oraz niezapomniane wystąpienia sceniczne. Swoją działalność naukową (Polska, Dania, Kanada) poświęcił badaniu procesów twórczych w projektowaniu doświadczeń. Wiedzę tę przenosi do biznesu, rozwija i aktualizuje w projektach artystycznych oraz biznesowych. Korzysta z tradycyjnych metod opartych o kognitywistykę, psychologię poznawczą i antropologię. Czerpie także z wieloletnich doświadczeń w roli tancerza i choreografa.
Senior Talent & Transformation Consultant w Mercer, do niedawna w zespole Kincentric, który od 1 sierpnia stał się częścią Mercer. Z branżą HR związana od kilkunastu lat. Realizuje projekty doradcze dotyczące budowania angażujących środowisk pracy, których częścią są zazwyczaj ogólnofirmowe badania zaangażowania i doświadczeń pracowników bądź badania jakościowe realizowane metodą Focus Group Interview. Ma też szerokie doświadczenie w projektowaniu modeli kompetencji ogólnofirmowych i liderskich w oparciu o strategiczne kierunki zmian i kulturę organizacji oraz rozwojowej diagnozie kompetencji managerskich.
Przez ostatnie lata związana była z branżą HR, pełniąc funkcję redaktor naczelnej miesięcznika „Benefit”, wydawanego przez Benefit Systems i skierowanego do profesjonalistów z branży HR. Wcześniej zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostawcy nowoczesnych programów kafeteryjnych. Od trzech lat jest związana ze SmartLunch, liderem w dostarczaniu benefitów żywieniowych w sektorze fabryk.
Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie zdobyła dyplom z filologii polskiej. Jej pasja do rozwoju, szkoleń i rynku benefitów przerodziła się w zaawansowaną wiedzę praktyczną, którą pogłębiała, kończąc podyplomowe studia z Kultury Medialnej i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie w Białymstoku. Przez lata tworzyła treści dotyczące HR, współpracując z czołowymi ekspertami w branży. Jest autorką wielu publikacji prasowych oraz współautorką książki „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników” pod redakcją Joanny Likszy. Pasjonuje się rozwojem osobistym, zagadnieniami związanymi z komunikacją oraz jej kluczową rolą w biznesie i zarządzaniu ludźmi.
Piotr Kołacz to manager z 26-letnim doświadczeniem. Ukończył szereg szkoleń z zakresu zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i kursy poświęcone zagadnieniom rozwoju i prowadzenia biznesu.
Od 2012 roku związany z platformą IBUK Libra, jako główny przedstawiciel handlowy i ekspert. Specjalizuje się we współpracy z biznesem, instytutami naukowymi, uczelniami, bibliotekami oraz instytucjami administracji państwowej.
Prywatnie dumny tata dwóch dorosłych synów, fascynat jazdy na motocyklu oraz czytania online
Head of B2C Marketing w najbardziej angażującej grupie portali pracy w Polsce – rocketjobs.pl & justjoin.it. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu i komunikacji. Prowadził projekty w różnych kanałach mediowych, dla marek z wielu branż, m.in. IT, motoryzacyjnej czy farmaceutycznej. Ma na swoim koncie autorstwo i współautorstwo wielu nagradzanych, ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii reklamowych. Pracował m.in. dla takich marek jak OLX, Kaufland, Mitsubishi, Wawel, Google, Innogy, Biofarm czy Zalando. Jest laureatem kilkudziesięciu branżowych nagród m.in.: KTR, MixxAwards, Effie, Złote Spinacze. Studiował Psychologię Menedżerską w Wyższej Szkole Europejskiej i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył również studia MBA z zakresu innowacji i analizy danych na uniwersytecie SWPS.
Liderką, z ponad 15-letnim doświadczeniem w różnych obszarach zasobów ludzkich – partnerstwie biznesowym, szkoleń i rozwoju, pozyskiwaniu talentów, rozwoju organizacji, zarządzaniu projektami. Jej zaletą jest znajomość specyfiki różnych branż – kreatywnej, mediowej, marketingowej, sprzedażowej, finansowej i BPO/SSC. Od ponad 10 lat pracuje w mediach i branży kreatywnej. Skutecznie odnajduje się w złożonych, macierzowych, międzynarodowych i wielokulturowych strukturach.
W trakcie kariery przeprowadziła wiele warsztatów i seminariów z pracownikami, a także studentami, którym pomogła rozwinąć lub rozpocząć karierę w branży marketingowej i finansowej. Ponadto prowadziła zajęcia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Od czterech lat jest mentorką w programie Fundacji Digital University – Uniwersytet Sukcesu, który jest największym w Polsce programem stypendialnym skierowanym do młodych kobiet w wieku 18-25 lat.
W 2019 roku ukończyła Szkołę Coachingu w Akademii PWC (akredytacja ICF w trakcie realizacji) odkrywając, że wspieranie drugiego człowieka w osiąganiu określonych celów poprzez coaching, jest dla niej bardzo cennym i motywującym doświadczeniem. Prowadzi sesje o tematyce życiowej i biznesowej.
Janina Bąk – uczy ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.
Jest popularyzatorką nauki, aktywistką, komendantką komedii i pangą biznesu.
Napisałam dwie bestsellerowe książki o statystyce i wygłosiłam trzy wykłady TEDx, z czego jeden był przez chwilę popularniejszy niż teledysk Zenka Martyniuka. Prowadzi własną firmę Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością.
Książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy.
Nagrania z wykładów o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice, mają po 200 000 wyświetleń każde. Wykład TEDx o chorobach psychicznych był w styczniu 2023 czwartym najchętniej oglądanym TEDxem na świecie.
Jak mówi: wierzy w naukę i w ludzi!
Magda Americangangsta (Magda Górska) – warszawianka, jest artystką multidyscyplinarną i NFT, wykorzystującą różne techniki – media mieszane, malowanie, kolaż, ilustrację i fotografię. Uwielbia przełamywać granice między różnymi formami sztuki wizualnej, dzięki czemu otwiera różne strony swojej osobistej kreatywności. Jej prace były publikowane i wystawiane na całym świecie, między innymi w Nowym Jorku, Barcelonie, Edynburgu, Paryżu, Museo Internacional del Barroco w Meksyku, Tokyo, Dubaju, Rijadzie, Warszawie.
Jej prace trafiły też do kolekcji prywatnych na całym świecie. W życiu kieruje się zasadą, że hedonizm jest najsłodszą formą zniewolenia. Wierzy w szalone marzenia i to, że narzekanie nie przybliża do celu.
Natalia Hatalska – CEO i założycielka infuture.institute, ekspertka w dziedzinie analizy i prognozowania trendów. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100. Uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce, dwukrotnie nagrodzona w plebiscycie „Kogo słucha polski biznes?” jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu. Wyróżniona tytułem Digital Shaper za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. Autorka bestsellerowej książki „Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali?”.
Współtwórczyni SPEKTRUM WRAŻLIWOŚCI, pedagożka, terapeutka, ekspertka neuroróżnorodnościw biznesie.
Od 6 lat zaangażowana w tworzenie przestrzeni inspiracji, poszukiwanie skutecznych metod i nowego spojrzenia na spektrum autyzmu i ADHD w rodzinie i neuroróżnorodność w biznesie. Wcześniej przez 20 lat wprowadzała i tworzyła programy telewizyjne w TVP2 (w tym min. była autorką ”Pytania na śniadanie ), zarządzała zespołami producenckimi i redakcyjnymi. Teraz przede wszystkim poszukuje i wspiera rozwiązania biznesowe oparte o idee różnorodności i inkluzywności. Prowadzi wykłady, szkolenia, warsztaty i realizuje projekty przyczyniające się dowyrównywania szansi włączania defaworyzowanych grup społecznych. Jako psychoterapeutka wspiera osoby neuroatypowe i ich rodziny.
Współtwórczyni SPEKTRUM WRAŻLIWOŚCI, kobieta ze spektrum autyzmu, dziennikarka, producentka telewizyjna i filmowa.
Zależy jej na zmianie stereotypów w postrzeganiu neuroróżnorodności, a zwłaszcza spektrum autyzmu w społeczeństwie. Kreuje i wdraża projekty, które mają na celu realne ułatwienia życia i pracy ludziom neuroatypowym. Prowadzi szkolenia, warsztaty, wspiera własnym doświadczeniem organizacje i przedsiębiorstwa rozpowszechniając wiedzę o wykorzystaniu unikalnych cech osób neuroatypowych w organizacjach. Zarządzając przez 20 lat dużymi produkcjami telewizyjnymi filmowymi udowadnia na swoim przykładzie, że człowiek ze spektrum autyzmu może odnosić sukcesy zawodowe wykorzystując swój unikalny potencjał.
Popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję
Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema.
Autor kanału technologicznego This is IT na serwisie Youtube oraz bloga
www.thisisit.edu.pl. Stawia na człowieka, który rozumie, że technologia to tylko
i aż narzędzie w jego rękach, którym powinien pozytywnie zmieniać świat.
Promuje to co polskie i innowacyjne.
Inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2100 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak.
Został wybrany jednym z „10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 i 2020”. Prowadzi z zespołem programy rozwojowe:
#SocialSelling, #FirmaNaLinkedin, #MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników.
Na eventach biznesowych moderuje #SesjePozytywnychRelacji.
Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Jest autorem książki „Nigdy nie stój sam” i współautorem: “Alchemia Kariery” ( z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” ( z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), „Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm” ( z K.Rumianowskim ), „Nigdy nie stój sama ” ( z Agatą Dynoch )
psycholog, współtwórca idei cyberpsychologii pozytywnej związany z Perception & Cognition Lab (KUL) oraz Akademią Leona Koźmińskiego. Autor i współautor dwudziestu książek oraz licznych publikacji naukowych. Konsultant i psycholog biznesu z trzydziestoletnim doświadczeniem przeprowadzania zespołów i menadżerów przez proces zmian.
Maciej Bral, doświadczony coach i mentor z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w mediach, przywództwie i doradztwie, specjalizuje się w uwolnienu potencjału jednostek i organizacji. Pełnił kluczowe role w The Walt Disney Company, Fox Networks Group Europe & Africa i Stratosferze.
Jest certyfikowanym ADHD Life Coach, przez Międzynarodowe Centrum Szkolenia Trenerów ADHD, uznane przez ICF.
Międzynarodowe doświadczenie, globalna perspektywa i pasjanowanie się neuroróżnorodnością wykorzystuje w coachingu i mentoringu w celu wsparcia osobistego i zawodowego. Jako lider doskonale radzi sobie z budowaniem silnych zespołów i ma świetne wyniki w utrzymaniu ich efektywności. Ostatnio wspiera swoim doświadczeniem Native Teams (dynamic digital employment solutions provider).
Starszy Menadżer, Human Capital Deloitte
Starszy Menadżer odpowiedzialny za obszar Workforce Transformation & People Analytics w zespole Human Capital Deloitte. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w analityce HR, projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań badawczych dla firm. W ciągu ostatnich dwóch lat wspierał 14 organizacji we wdrożeniu hybrydowego modelu pracy oraz ocenie jego efektywności.
Marcin Myśliwczyk jest prezesem firmy auticon Poland, firmy konsultingowej IT oferującej usługi rozwoju oprogramowania, zarządzania danymi oraz testowania. Firma auticon zatrudnia wyłącznie osoby w spektrum autyzmu i jest nawiększym większościowym pracodawcą dla osób z autyzmem na świecie.
Marcin jest zwodowo związany z rozwojem kompetencji w świecie cyfrowym. Większość kariery spędził rozwijając projekty transformacji cyfrowej w obszarze edukacji i rekrutacji. Marcin dołączył do firmy auticon w czerwcu 2023 roku bezpośrednio z Banku Światowego, gdzie zajmował się tworzeniem programów rozwoju kompetencji cyfrowych dla grup niskouprzywilejowanych w regionach Bliskiego Wschodu i Afryki.
Dominika Pikul Neuronaukowczyni, konsultantka w zakresie wykorzystania neuronauki w biznesie i trenerka programów szkoleniowo-rozwojowych specjalizujących się w optymizacji umiejętności intelektualnych i funkcji poznawczych (m.in. koncentracja, pamięć, motywacja, kreatywność). Specjalistka w zakresie neuroróżnorodności i budowania miejsca pracy przyjaznego mózgowi.
Absolwentka Neuronauki i Psychologii Zdrowia Psychicznego (King’s College London). Aktywna członkini Applied Neuroscience Association (ANA). Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół neurobiologii optymalnej wydajności mózgu. Obecnie zaangażowana jest w badania na temat roli czynników środowiskowych w rozwoju spektrum autyzmu (ASD) i zespołu nadbopudliwości ruchowej z deficytem uwagi (ADHD).
Założycielka platformy psychologiczno-terapeutycznej MindShift Studio, propagatorka innowacyjnych rozwiązań w diagnostyce i leczeniu zaburzeń psychicznych. Jedyny w Polsce trener akredytowanego przez Harvard University programu SMART (Stress Management and Resiliency Training) oraz High Flow Coaching (Neuroscience for Peak Performance, Flow Research Collective).
Paulina Mazur – ekspertka w obszarze HR (human relations), przede wszystkim komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, angażujące przywództwo, wspiera pracodawców w budowaniu angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.
Scenarzysta, reżyser oraz producent. Specjalizuję się w filmach krótkometrażowych o tematyce społecznej. W marcu 2018 roku stworzyłam 3 minutowy film „Heart Therapy” https://youtu.be/mTYXEevbv1k, który zajął 2 miejsce na Festiwalu Filmowym w Cannes w Nespresso Talents. Obecnie pracuję nad filmem pełnometrażowym, którego głównym wątkiem jest problem wolnego czytania.
Jako Dyrektor Generalna, współtworzyłam warszawskie kino KinoGram, w którym wprowadziłam kilka autorskich programów takich jak „Smaki… z filmem…” „Wieczór ze sztuką”. Jestem moderatorem wielu eventów w KinoGram.
W 2021 stworzyłam festiwal filmowy KIFF Kick-Off International Film Festival.
Sylwia Królikowska z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat z zakresu charyzmy. Od ponad 20 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i do tej pory przeszkoliła kilkanaście tysięcy liderów na całym świecie.
Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej klientów należą m.in. Amazon, Disney, Facebook, Google, Shell, Unilever, i wiele innych. Najchętniej wspiera liderów w rozwijaniu ich umiejętności empatycznego przywództwa, budowania autorytetu opartego na spójności i autentyczności oraz prowadzeniu tzw. „trudnych” rozmów.
Autorka trzech książek, ekspert w Radiu ZET i telewizji TVN24. Według Forbesa jedna z najbardziej wpływowych kobiet na polskim LinkedIn.
Dyrektor Zarządzająca DELab UW, Profesor na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi badania nad transformacją cyfrową firm i instytucji publicznych, skupiając się na przemianach pracy i kultury organizacyjnej, będących konsekwencją wprowadzania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. W tym kontekście analizuje również zmiany zachodzących w gospodarce globalnej. Jako kontynuację naukowych zainteresowań nad globalizacją i regionalizmem, bada wpływ innowacji cyfrowych. Autorka licznych raportów i ekspertyz w obszarze cyfryzacji, współautorka książek “Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat” (WUW 2020) i “The Economics of Digital Transformation. The Disruption of Markets, Production, Consumption, and Work” (Routledge 2021).
Michał Kanarkiewicz – uczy tajników strategii i gry w szachy. Konsultant biznesowy, szachista i autor 7 książek. Prowadzi autorski program „Królewska Gra” na Kanale Sportowym. Zremisował w symultanach szachowych: w 2020 roku z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem, a w 2023 z drużyną super-arcymistrzów pod przewodnictwem Magnusa Carlsena – najsilniejszego szachisty wszechczasów. Pracował dla takich marek jak m.in.: Coca-Cola, PZU, KGHM, ING Bank Śląski, Volvo, EY, PwC, Siemens, L’Oréal, Heineken, UBS, Alior Bank, Bank Pekao, Bank Millennium, mBank, Santander Bank, Warta, Luxmed i Lufthansa
Trener mentalny Mistrzów Świata i Olimpijczyków, mówca inspiracyjny, właściciel kilku firm.
Złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi (2014), mówca, który za swoje wystąpienie na Stadionie piłkarskim Inea otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób, przedsiębiorca który od jednoosobowej działalności gospodarczej rozwinął swój biznes do pozycji lidera animacji czasu wolnego w Europie
Inspiruje zarówno osoby młode z pokolenia Y, jak i osoby doświadczone życiem. Jest częstym gościem mediów i autorem 18 książek, sprzedawanych w 17 krajach(!) na świecie oraz autorem ponad 100 publikacji.
Jakub B. Bączek poprowadził już setki szkoleń, speechy i wystąpień publicznych. Od małych kilku osobowych grup po pełen stadion piłkarski Inea w Poznaniu podczas wydarzenia Życie bez Ograniczeń w 2015 roku (ponad 30 tys. osób!). Dziś ma za sobą ogromne doświadczenie.
Występował na scenie z takimi autorytetami jak Brian Tracy, Jack Canfield, Tony Robbins, Stephane Antiga, Nick Vujicic, Les Brown, Jacek Santorski, Garri Kasparov, Dan MIllman, Mamed Khalidov, gen. Roman Polko, Prof. Rafał Ohme, Tomasz Kammel, Otylia Jędrzejczak, Michał Szpak, Krzysztof Ignaczak, czy Prof. Robert Cialdini. Otrzymał także owacje na stojąco na University of Oxford.
Organizator konferencji #MOC Kompetencji, właściciel firmy HRcore, Kierownik Wydziału HR Business Partnerów w firmie produkcyjnej, Trener biznesu, Prelegentka, Socjolog.
Kompletny HRowiec z szerokim doświadczeniem zarówno w obszarach wynagrodzeń, controllingu personalnego, budowania i realizacji strategicznych projektów HR. Trener kompetencji „miękkich” i szeroko pojętego Leadership. Wyznaje strategię słuchania pracowników i ciągłego dialogu co propaguje w swojej pracy HRowca oraz trenera biznesu.